پژوهشگران گرامی

- برای ثبت نام، نخست باید یک حساب کاربری برای ورود به سامانه ایجاد کنید.

- درصورتی که حساب کاربری ندارید ابتدا باید اقدام به عضویت در سایت نمایید.

- پس از انجام مراحل عضویت در سایت، از نام کاربری و کلمه عبور خود برای ورود به سامانه استفاده نمایید. در صورت تمایل به ایجاد تغییرات در مشخصات وارد شده، می‌توانید پس از ورود به سامانه و در بخش صفحه شخصی اقدام به اصلاح مشخصات نمایید.

- جهت آشنایی با قالب و نحوه ارسال مقاله به بخش "راهنمای نگارش و ارسال مقاله" مراجعه فرمایید.

- جهت پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس، پس از پذیرش نهایی می توانید از طریق لینک های پرداخت که در جدول زیر آورده شده اقدام نمایید و مدارک پرداختی خود را نگهداری نموده و به ایمیل msriconf@ut.ac.ir ارسال نمایید.

جدول هزینه ثبت نام:

 

ردیف نحوه شرکت در همایش نوع عضویت هزینه ثبت نام پرداخت آنلاین
1 حضوری  دانشجو  3,000,000 ریال لینک پرداخت
2 هیئت علمی و سایر  5,000,000 ریال لینک پرداخت
3 بدون ارایه مقاله  دانشجو 3,000,000 ریال لینک پرداخت
4 هیئت علمی و سایر  5,000,000 ریال لینک پرداخت
5 غیر حضوری  دانشجو  2,000,000 ریال لینک پرداخت
6 هیئت علمی و سایر 3,000,000 ریال لینک پرداخت


توجه:
 

- به کلیه نویسندگان محترم مقالات توصیه می‌گردد، تنها در صورت دریافت پیامک پذیرش مقاله، اقدام به پرداخت هزینه و ثبت نام نمایید و از پرداخت هزینه ثبت نام تا پیش از اعلام پذیرش مقاله خودداری نمایید.

- ثبت نام هر نویسنده مقاله: لطفا، کد مقاله پذیرفته شده را به همراه تصویر فیش واریزی به آدرس ایمیل کنفرانس msriconf@ut.ac.ir ارسال نمایید.

- جهت تایید و نهایی شدن ثبت نام، ارسال تصویر فیش واریزی از طریق ایمیل کنفرانس یا بارگذاری در این وب‌سایت الزامی است.

- هرگونه پرداخت به شماره حساب یا شناسه واریز دیگری مورد قبول نمی‌باشد و همچنین فرآیند پرداخت را با دقت انجام دهید امکان عودت وجه فراهم نمی باشد.

- پرداخت یک هزینه ثبت نام برای شرکت یک نفر و برای ارائه یک مقاله می‌باشد. چنانچه همه نویسندگان مقاله (اعم از دانشجو یا غیر دانشجو، نویسنده اول، دوم و...) تمایل به دریافت گواهی دارند لازم است در این وبسایت ثبت نام کرده و هزینه کامل مقاله را به صورت انفرادی پرداخت نمایند.