اعلام نتایج داوری مقالات و تکمیل فرآیند ثبت نام
01 اسفند 1402
اعلام نتایج داوری مقالات و تکمیل فرآیند ثبت نام

دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم های آبی با تکیه بر اقتصاد دریا پایه ضمن تشکر از مشارکت کلیه پژوهشگران گرامی، به اطلاع کلیه نویسندگان می‌رساند پس از تمام فرآیند داوری مقالات در تاریخ یکم اسفند 1402 نتایج داوری مقالات را می‌توانید با مراجعه به سامانه همایش و کلیک بر روی کد مقاله مشاهده فرمایید. همچنین نتایج برای ایمیل نویسنده مسئول ارسال شده است.

ضروری است شرکت‌کنندگان گرامی جهت ثبت نام در همایش حداکثر تا تاریخ 5 اسفند 1402 اقدام نموده و فایل پاورپوینت جهت ارائه شفاهی و یا فایل ارائه پوستری را به همراه مدرک هزینه واریز شده از طریق ایمیل اختصاصی همایش به آدرس msriconf@ut.ac.ir ارسال نمایید.

پذیرفته شدگان ارائه شفاهی حتماً باید از فرمت‌های ارایه شده در وب سایت کنفرانس (قابل دسترسی در لینک: https://msriconf.ut.ac.ir/cnf/authors.note ) برای تهیه فایل پاروپوینت ارایه مقاله خود استفاده نموده و فایل خود را به تا پایان روز 5 اسفند 1402 از طریق ایمیل اختصاصی همایش ارسال نمایند و حتما در روز همایش در فلش شخصی خود به همراه داشته باشند. بدیهی است دبیرخانه کنفرانس در صورت عدم دریافت فایل ارایه مقاله تا مهلت مقرر، مسئولیتی در قبال برنامه‌ریزی برای ارایه مقاله نخواهد داشت.

پذیرفته‌شدگان ارائه پوستری حتماً باید از فرمت‌های ارایه شده در وب سایت کنفرانس (قابل دسترسی در لینک: https://msriconf.ut.ac.ir/cnf/authors.note ) برای تهیه پوستر مقاله خود استفاده نموده و فایل پاورپوینت پوستر مقاله خود را به ایمیل اختصاصی همایش، حداکثر تا پایان روز 5 اسفند 1402 به دبیرخانه ارسال نمایند و حتما در روز همایش در فلش شخصی خود به همراه داشته باشند. بدیهی است دبیرخانه کنفرانس در صورت عدم دریافت پوستر مقاله تا مهلت مقرر، هیچگونه مسئولیتی در قبال برنامه‌ریزی برای نمایش آن نخواهد داشت.

دبیرخانه همایش